CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 26, 2011

rIndU iTu aNuGeRaH, cIntA Itu pEnGorBanAn


Emmm...pada siapa aku rindu?????
Siapakah yg aku cinta?????
Sudah tentu en suamiku yg trchenta.
Entah kenape skrg nie aku rase x mampu
untuk hidup brjauhan lg dgn dia. Bkn aku je
tp aku tau yaya pun same. Sunyi je rasa
hari2 yg kami lalui tanpa insan yg kami syg.
Nt biler baby dh lahir, brtambah sorg lg
yg akan trtunggu2 papa dia balik.
Bukan mudah aku nk lalui sumer nie dgn
anak2. Yaya pulak makin lama makin besar.
Kadang2 aku trfikir, adakah anak2 aku dpt
membesar dgn sempurna seperti anak org lain.
Stiap kali kalau aku bawa yaya keluar brjln
mata dia x prnah trlepas pandang bila tgk
kwn2 sebaya dia brjalan dgn ibu n ayah.
Dia akan tgk smpi ilang dr pandangan mata.
Aku akui dia adalah insan yg plg sronok bile
dpt brjalan brsama aku n papa dia. Yaya
akan brjalan di tengah2 kami sambil tgnnya
memimpin tgn kami brdua. Mungkin itu
adalah saat yg membahagiakn dia.

Maaf syg, mama tidak tahu apa yg ada
dalam hati yaya. Mama dh cuba buat
yg terbaik utk bahagiakn yaya tp mama
tau yaya masih tetap prlukan papa. Mama
x sanggup melihat air mata yaya mengalir 
stiap pagi bile mama hantar yaya ke taska
tp mama x mampu buat apa2 sebab mama
perlu kerja untuk teruskn kehidupan kita.
Mama akan trsenyum bile wktu ptg sb mama
tau yaya akan brlari memeluk mama  dan
mengajak mama ke pdg prmainan. Bile
ari cuti, yaya akan bangun tido dan mencari2
papa. Mama tau yaya akan kecewa 
bile papa tiada waktu tu. Itu adalah kisah
yaya. Mama tak dpt nk bygkan apa
pulak reaksi adik yaya nt. Mama hanya
dpt melihat, tapi anak mama yg lalui sume tu.
Mama harap sgt yaya faham keadaan 
keluarga kita dan membesar dengan
sempurna. Mama akan lakukan yg terbaik
untuk membahagiakn yaya selagi mama 
mampu........



0 comments: