CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 17, 2011

lAmErnYe x UpdAtE bLoG...

Fuuhhhhh...lamer giler x update.
Bukan x nk update tp skrg tgh byk keje apatah lg
dgn 1 projek besar yg aku kene handle bakal brlangsung
pada 11-13 nov nie kt Greentown Mall Ipoh.
Balik umah lak badan dh penat, fikir nk rehat jek.
Aku lak skrg kerap sgt sakit pinggang. Skrg usia
kandungan pun dh 8 bln jd sumer prgerakan jd lambat.
Meting x payah ckp la, rasenye stiap minggu ada meting
kene attend sb byk program ujung2 thn nk abiskn peruntukan.
Nasib la badan! Biler aku dh penat mula la ngadu kt Mr B
melalui tepon. Nk tau apa dia ckp???

1. "tu la dl masa study sape suh amik course lelaki.
Amik la pentadbiran ke,kewangan ke."
Hallo...en suami yg budiman kalau setakat
belajar jek tp keje tak ikut kelayakan yg ada nk buek apo!
Bkn nk cakap apa la majoriti kwn2 aku yg amik ijazah 2
course tu susah nk dpt keje ikut kelayakan yg ada. 
Dr u.siti yg bukan calang2nyer lak tu.
 Pointer pun sumer tinggi2.

2. Pastu Mr B tanya "naper
dl dh keje kt lab, kuar kt field lak"  
Wahai suamiku, fahami lah bahawa isterimu ini
x tahan keje duduk je 24 jam kt dlm lab tu.
Pegi keje smpi la blk keje dok je kt dlm lab tu.
Ohhhhh.....umpama hidup bersama tabung uji.
Binimu ini kuat brcakap. Kt dlm lab tu x de saper
yg nk dgr. Kalau keje kt field nie dpt la gak jumpa
org kampung sambil menikmati keindahan alam
semulajadi ciptaan Allah.hehehe.....

3. Aku lak ngadu "Abg pinggang nie sakit la"
Nak tau apa dia jawab??????
Tu la biler suami ckp asyik bantah jek.
Dia jek nk menang! Org ckp sepatah, dia
balas berpatah2. Biler dh sakit tau lak ngadu.
hehehe......aku pun trsenyum sipu x brani
nk komen dan brcakap apa2 lagi.

0 comments: