CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 26, 2012

aKu kEmbAlI mEnAiP....


Salam sumer!!!!!!
Huhhhh....lame giler aku x update
blog sampai kengkawan jumpe kt seminar
  dh tanya hidup lg ke blog aku.huhuhu....
Bkn stakat blog..fb pun dh lame aku 
x jengah.Entahlah....nk kata aku sibuk
x jugak, nk kata malas tu memang ado.
Ape2pun alasan yg aku beri, kwn2 tetap
suh aku update.Okeh la nt akk update
slow2 yek pasal kehidupan akk.

Cume yg bt aku trgerak nk update
bile kak ten (kwn baikku di Phg) ckp
blog aku adalah penyuntik semangat utk
dia meneruskan kehidupan brsama baby
barunye tanpa suami di sisi.Aku lihat
ada air jernih yg menitis di pipi dia 
wktu kami sama2 b.fast semasa di HQ.

Wahai sahabatku....ketahuilah bahawa
aku hanya insan biasa yg menaip segala
apa yg aku lalui dan rasa secara jujur 
serta seikhlas hati.Aku hanya ingin 
berkongsi apa yg kulalui dgn sumer
sahabat2ku...maklumlah kawan2
aku berada di serata negeri dari 
pelbagai latar belakang dan peringkat 
umur. Brmula dari rakan sekampung, 
sekolah, belajar dan bekerja.Aku
tak brkesempatan utk brtanya kabar
secara peribadi jadi hanya dgn blog ni
sahaja menjadi penghubung kasih kita
agar jarak yg memisahkan ini tidak
menjadi penghalang untuk kalian
mengetahui perkembangan aku sekarang.

Serius aku sangat2 menghargai
kalian kerana sentiasa mengikuti
prkembanganku.Terima kasih banyak2
kerana sudi utk meluangkan sikit masa
membaca crite2 kehidupan aku.
Moga hubungan yg terjalin ini akan
terus berkekalan hingga ke akhir hayat. 
Nantikan crite2 menarik dari aku ye....
Tata......tata.....tata....
      
         

0 comments: