CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 26, 2011

mY bEstFrIeNd...


Lame betul aku lost contact ngan kwn baik aku nie.
Dkt 3 thn gak ar ktorg x brhubung.
rindu x yah ckp la sb dia la kwn yg plg aku rapat
skali dr zaman skul smpi le zaman remaja.
biler nk g dating ngan pakwe zaman dulu2
dia cover aku, aku cover dia kt famili.huhuhu....
tu lom kes ponteng class.hahaha.....
panjat pagar skul mmg keje kami. X dpt
panjat ktorg carik lubang tuk loloskn diri.
Sangat teruk ktorg dulu. W/pun ktorg 
ponteng class tp ktorg x buat keje x elok.
Saje sronok2 nk menikmati zaman bdk sekolah.
biler kene naik atas kerusi jek muka ktorg sb x bw 
kaler n buku lukisan. "cikgu, minta maaf kami x minat
 pendidikan seni".hehe...nk ckp dl x brani sb ktorg
x pernah lawan ckp cikgu. iye kan aje lah ape
cikgu ckp. tu lom kes x bt h.work.
  bese aku ngan pai akan pinjam buku
kwn2 yg cikgu dh check melalui bwh meja.
jd biler cikgu smpi kt tmpt ktorg, trselamat ar.hahaha.....
prnah gak kantoi biler cikgu tgk name kt dpn
name org lain so kene rotan la kt tangan.sakit woooo!
 tu subjek sejarah yg sgt membosankn.
2 subjek tu la yg plg ktorg x suke.
muka ktorg dh kebal smpi x de rase malu kt kwn2
lelaki.ade aku kesah?????
tu la sebab ktorg x de boifren yg sama skul. hehe...
tp kalau subjek kimia n bio ktorg trover pulak clevernye.
cikgu pun sporting n bestttt.
mmg ktorg enjoy zmn skul dl. Ktorg trpisah
bile msg2 smbg bljr. aku kt upm, pai kt mmu.
hilang terus kenakalan aku waktu tu.
rase mcm hidup nie x sempurna tanpa dia.

biler aku dh lupa sumer kenangan tu ntah camner
 blh lak jumpe kt dlm fb secara x sengaja semalam.
 i like!!!!!!
bkn x ingat kwn tp ktorg masing2 dh ada komitmen.
dh brkeluarga n brkerjaya.
biler la dpt lepak ngan laling lg.
port ktorg zaman skul dl pastinya kt mahkota parade.
hahahaha....sgt seronok zaman remaja.
skrg no idea nk lepak kt ner n biler.
susah btul nk set tarikh utk jumpa.


nie la kawan baik aku utk selama2nyer.
Mmuuaaahhh pai!!!!


0 comments: