CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 9, 2011

hEpi mOtHeRs dAy....

Selamat hari ibu untuk sumer kwn2 ku
yg brgelar ibu. Trutama utk aku la kan.
Nk hrpkn si cenonit aku tu ntah biler la
dia blh wish kt aku ek.  X sabar rasenya
nk dgr miz yaya wish kt aku cmtu.
Sempena ari ibu, aku dpt hadiah yg plg
brmakna dr anakku. Nk tau apa???
Gigitan di pipi.
Aku kene gigit kt pipi sampai brdarah
sebabnyer blk keje ari jumaat aku x
bawa dia g main buai kt tmn. Bkn aku x
nk bawa, mslahnya aku smpi umah pun
dh kul 7 lebih cammaner la nk bawa.
hai...anak...anak....
Brbekas kt pipi mama dek gigitan kamu.
Sampai kwn2 mama tegur kt pejabat tau.

Brbalik pd hari ibu ni. Aku akui
betapa besar pengorbanan seorg ibu utk
membesarkn anak, menjaga ketika
sakit, mengembirakan hati si anak
walaupun kadang2 kita sendiri kepenatan.
Sumer ni kita rasa bile dh ada anak.
Semoga kwn2 ku dan aku sendiri akan
menjadi super mama!
Mama yg trhebat di alam semesta!!!!
Eh mcm iklan bijirin pulak.hehehe....
Akhir skali aku nk titipkan pesanan
buat anakku, yAyA sempena hari ibu ni.

"Wahai puteri kecilku, mama akan melakukan
apa saja untuk melihat kamu bahagia dan
tersenyum dari saat kamu dilahirkan sehingga
 mama dijemput olehNya. Ketahui lah
bahawa kamu adalah nyawa mama dan mama
menyayangi kamu lebih dari nyawa mama sendiri...."

0 comments: