CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 3, 2011

mAtLaMat aKu uMuR 30 tHn


Setiap org ada matlamat dlm hidup masing2.
Sama la mcm aku. Kalau org yg takde matlamat
mcm tak brmakna lak hidup dia kan. Itu adalah
matlamat aku biler mencapai umur 30 thn tp
sekarang aku br 28 tahun jadik ada 2 thn lg untuk
 laksanakn apa yg tak trlaksana lagik.

Tapi sebelum aku melalut jauh2 aku cuma nk
bgtau apa yg aku tulis dlm blog aku ni adalah
apa yg brlaku dlm kehidupan aku yg sebenar.
Tentang sikap aku, kegembiraan aku, kedukaan
aku dan sumer2 lah yg aku lalui untuk tatapan
anak aku pada mase akan dtg. Jauh sekali
untuk menunjuk2 atau memperkecil2kan
org lain tapi sekiranya ada yg terasa dgn
statement aku, aku mohon maaf dr ujung
rambut smpi ke kaki dan aku tak brniat
langsung untuk mengguris hati sesiapa.
Dasyat tak?????huhuhu......

Berbalik pada matlamat aku td, apa yg
aku angan2 kan zaman dolu2 ialah :

1. Mempunyai sebuah keluarga yg
dilengkapi dgn anak2 yg comel.
Alhamdulillah skrg aku ada seorg puteri
dan bakal menambah seorg lg.

2. Mempunyai kenderaan sendiri.
Aku ada sebuah kereta yg 100%
milik aku dan akan menjadi hak milik
kekal pada umurku 30 thn. Tak sabar
rasenye nk abiskn hutang.

3. Mempunyai rumah pertama.
Emm yg ni rumah milik suamiku yg di beli di Ipoh.
Kira share partner la kan, dh aku sleeping
partner dia.hehehe....skrg ktorg tgh brkire2
utk memiliki rumah kedua sblm umur aku 30 thn
di Ampang, Selangor.Insyaallah kalau ada rezeki
dan diizinkan Allah.

4. Sambung belajar.
Yg nie aku tgh mencongak2 nk mohon ke tak.
Bkn apa aku takut tak dpt nk fokus pd study
nt. Maner nk layan anak, bapak lg.
Ermmmm....tgk la dl nie ada 2 thn lg kan.
Kalau smbg pun aku hrp tajaan dr majikan.

5. Nk g bercuti selama seminggu.
Fuhh lamer betul aku nk brcuti. Ye la kalau
stakat g 3 hari 2 mlm rase mcm x puas jek.
Keje 12 bulan stiap thn jadik apa le salahnye
kalau sesekali brcuti lamer skit kan. Tak kisah
la maner destinasinyer yg pentig kita enjoy!!!!!


0 comments: