CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 15, 2011

aPa yG aKu tEriNgIn nK mKn....


Korang sedia maklumkan bile dh brbdn dua
ni byk benau yg aku nk mkn. Mase brbadan dua
ni org paham le tp mase belom brbadan dua pun
aku memang spesis yg kuat mkn.hehe...
Nk bt camner dh hobi....
Okayy la sempena setelah 2 bln baby
ada dlm kandunganku ini, dh mcm2
aku teringin nk mkn.Nasib ada kwn2 yg
sama2 tlg carikkan, maklum le suami tak
balik o.station lagik.
Mule2 aku nk mkn mee bandung muar.
Dpt gak aku mkn di Kedai Mak Tim, Keramat AU.

 nie la mee bandungnye...rm6

 nie lak bihun soto...aku jeling je kwn2 aku mkn.
Last skali aku tapau la.hehe...mane blh thn.

 No 2 teringin nk mkn lempeng cicah sambal.
Emmm...dpt gak regenyer rm1

 nie la kedai yg menjualnyer desa cafe kt pandan
jaya x silap aku.

 Pastu nk mkn ketupat pulak!!!!!
Yg nie byk skit dugaan sebab susah nk carik.
Akhirnyer dpt gak beli kt The Mall dpn PWTC

 ketupat 4 biji dengan rendang ayam rm10.
Nyum...nyum...nyum...sedap!!!!!

 giliran piza pulak.....

 trliur tak tengok????
Bese ktorg kalau carik makanan2 nie g reramai.

 Sabau le ina wei...ngalahkn org yg ngidam pulak.
Nie mrh kt boyfriend, g bunuh piza buat aper.....

 Fiza ni la yg slalu teman aku g carik tmpt2 mkn ni.
Dia je pemandu arah ktorg yg tau jln2 kt kl nie.hehe...
Mekacih fiza...

 mereka brdua nie tak kuat mkn jadik aku, Fiza n
Kak juju la yg slalu mkn kan utk mereka ni.huhu....

Pastu aku nk mkn sambal udang yg mak aku bt pulak.
Adoyaiiiiii....aku dh bt tp takde rase mcm mak aku buat.
Mak ckp nt dia nk poskan.hehe....blh ker????? 
Tak abis kt situ lagi. Mase aku sidai bj kt umah blh lak
trbau jiran aku goreng kopok lekor. Mak aiiiiiiii baunyer!!!!!
Terus aku amik tepn msg kwn aku, ina yg tgh o.station
kt Terengganu suh belikan.hehe.....
Klakar la pulak.Aku nie pantang nampak n bau mesti
nk makan.huhu.....nasib ade kwn2 yg best cam korang.



0 comments: