CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 8, 2011

mAsaK uTk SuAmI..


Sebelum suami g o.station dia ada ckp nk mkn
msk lemak cili padi tam-tam ngan msk asem ging-ging
yg aku buat.Huhhh...penangan air tgn isteri. Jadik aku
ni pun pegi la psr keramat mencarik2 bhn yg di prlukan.
Msk punyer msk smpi peluh2 kt dapur lastly ni la hasilnya.
Jengggg...jejengggg........
Ingin jugak diingatkan supaya tuan/puan tidak ketawa ye
melihat gmbr mskn den ni.huhu....

Ponat den msk tp di sebabkn  cik tam tu byk kuarkan
air msk lomak cili padi den x jadik daaaa....
Aku pun x tau maner silapnyer,sblm ni bt jadik jek.

Makan jo la kotam tu ye bang....
Im sorry.....laki den trkobil2 je mkn coz nk amik
ati isterinye.hehehe.....

Nie lak msk asem daging yg sedang mendidih.
Nasib baik ni yg plg sedap aku bt.huhu......laki den
la ckp.Dh dia sorg je yg penah rase aku bt msk asem nie.

Sbnrnye daun limau guna 3-4 helai je dlm kuah ni
tp aku kene beli smpi rm1. Yg lain2 tu layu di dlm
peti ais.Nt la aku ingat nk tanam pokok limau, pokok kari,
pokok cili,daun bawang dan mcm2 lg kt depan umah. Cuma aku
x pasti bile kan trlaksana.Ahaks....ahaks......


0 comments: