CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 6, 2011

bReAkFaSt...


Mase zaman dulu2, kire zaman bdk skull la
aku suker sgt b.fast kt tmpt ni. Kalu ari cuti
arwah abah slalu bw ktorg mkn sini.
Tmpt ni tepi laut kt sebelah kg aku.
Jd mase blk kg aritu sempat la pegi mkn 
kt situ bw Mr B & yaya yg x prnah
smpi situ.

 inilah kedai mknnye....kalau mlm dia ada jual ikan bakar.
kalau nk hrga murah, dtg ar sini.tp aku ngaku awal2 la
aku lom penah try ikan bakar kt sini lg. Kalau mkn
ikan bakar besenyer ktorg g umbai je.

 Lempeng panas cicah sambal bilis rm1

Nasi lemak yg sedap kegemaranku rm 2.50
Puas hati la dpt rasa sumer ni blk setelah brtahun2
aku tinggalkn melaka.Kakak yg jual n.lemak ni
siap ckp kt aku "eh,dh besau kau ek smpi acik x cam,
dl kecik jek ikut abah ko dtg sini" Aku sonyum je....


0 comments: