CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 6, 2011

LePaK2...


Lame x update blog.Bkn x nk update tp
nk habiskn masa yg ada dgn insan yg terchinta.
Biler dia dh fly br aku ada ms nk update.

Okay ari sabtu aritu kluarga suamiku dtg
umah. Ye la nk jumpa suamiku. Nk hrpkn
ktorg blk kg mmg ssh la coz byk benda
yg suamiku x setel lg. Kebetulan mmg nk
suh adik lelaki dia amik kete dia bw blk kg.
Aku bkn x nk jaga kete dia tp aku ni x tau
bw kete manual dh tu kete dia bdk2 lelaki
kt sini mmg suke tgk. Ms dia g Sabah dl aku 
smpi call b.friend dia, wady suh amik kete coz 
ada bdk tgh usha2 kete tu.Cuak gak aku!
Aku gelarkn kete tu "honhon" coz couple dia
"gengen".hehe....msti "gengen" rindu kt "honhon"
lame x jumpe.huhu.....umpama aku & mr B.

Brbalik pd crite td, makcik dia pun dtg gak bw
cucu. Jd mcm tmn prmainan la kt umah aku dgn
kanak2 ribena.

 yaya dgn helmi mmg suke amik gambo.
trsengih je dua2 tu. Adib cucu mkcikku elok je menyusu.

 riuh umah aku dgn bdk brtiga ni.

 posing x hengat.kalu blh diorg nk msuk dlm kamera trus.

 nie la adik suamiku, edy...dia siap bw dawai yg jaring2
dr kg psg kt pintu  pagar supaya org x curik kasut.
Mekacih edy....sblm blk sempat lg pesan kt aku
"kak, kalu apa2 hal tepon edy" Dia risaukn aku n yaya.

yaya bkn main sronok kamu yer biler sumer org dh
balik, kamu meraung mcm dunia ni kamu sorg yg punyer.
Nasib x de jiran ketuk pintu marah2. 


0 comments: