CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 26, 2010

sIaPaLA AkU....


Bile baca title kt atas sumer org dh tau tentang perasaan aku skrg.

kadang2 aku rasa hidup ni trlalu complicated.
kenapa aku yg di pilih untuk hadapi sume ni.

aku tak minta untuk d beri penghargaan
cuma yg aku pohon hanyalah pengertian.
perlukah aku menangis untuk mendapatkan sebuah pengertian yang aku sendiri tak pasti akan sejauh mane keikhlasannya.


tangisku tiada siapa yg tau dan tiada siapa yg akan peduli.
rajukkku juga tidak perlu di pujuk kerna hati ini akan tenang sendiri.
aku akan laluinya selagi aku termampu
kerna.......


satu masa nanti aku akan melangkah pergi tanpa menoleh ke belakang lagi.
biar la semua itu menjadi kenangan antara kau dan aku.
destinasiku pastinya kebahagiaan yang abadi.

0 comments: