CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 21, 2010

oUtsTatIoN...


Aku br msuk keje dh kene pegi o.station minggu nie.
 4 hari trmasuk sabtu n ahad lak tu.
Fuhhh.......X tau arr nape boss still nk
tunggu aku masuk keje gak br bt program tu.

aku nk brulang je dr kl ke melaka.
tp bile kira2 bab kos byk gak.
ermmm....dh la x blh claim.
cuma claim pegi n balik jek . program stat kul 8.30 pg jd aku kene brtolak kul 6 pg dr umah.

aku kesian kt yaya sbnrnyer.....
sbtu n ahad tu mmg la nurseri sanggup jaga tapi waktu siang je.
suami aku lak keje, program dia abis malam.
jd aku kene la brulang untuk amik yaya.
harap aku dapat laluinyer dengan selamat.
yg pasti hari rabu aku kene cuti sebab aku msti kepenatan giler punyer. dh la bt keje x brenti2.
apa la nasib badan......

0 comments: