CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 27, 2010

hAtI.....

Alhamdulillah aku semakin tenang hari nie.....
malas dh nk fikir psl masalah aku
aku akan lalui juga sume nie sebab prjalananku masih jauh.

semalam ada cerita yg terjah ke telingaku
siapa gerangan orgnyer biarlah menjadi rahsia
masalahnya brkisar mengenai rumahtangga jugak
Huhhh.....aku pasti sume org yg dh brkeluarga pasti ada
masalah masing2. cuma mcm maner cara kita nk selesaikn
masalah tu. aku tau bkn senang nk selesaikn, aku cuma
memberi nasihat apa yg trmampu. ye la aku cuma mendengar
tp yg melaluinye dia.....

dr ceritanye mmg dia tgh trtekan sgt
sb dia x keje....jd nk bli susu ank pun susah
ksian lak aku dengar
dh la tinggal brasing ng suami,
duit bulanan pun x bg....
tanya kabar anak apatah lg
mcm dh ilang perasaan sayang lak pd anak
pastu ada jalinkn hbgn dgn pompuan lain lak.

emmmm.......
x tau la apa nk jadik tp sebagai kwn
aku hanya mampu mendoakan
agar hbgn diorg masih blh di perbaiki
dan di panjangkn jodohnye.

0 comments: