CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 20, 2012

Ramadhan & Kehamilan....


Lagi 3 hari nk sambut Ramadhan,
aku disahkan mengandung 2 bulan.
Alhamdulillah....rezeki yg tak
kusangka2. Ape2 pun kami
somi isteri terima dengan hati yg 
terbuka. Yg bestnyer kt opis
aku ramai yg sedang brusaha
untuk dapatkan zuriat tapi
aku lak yg lekatnyer.hehe...
Sori ye kengkawan....
Redhakan ye.huhuhu....
Sy x minta tp Allah bg jd
sy trime je la. Kwn aku si
Nurul la punyer pasal ni
dia nk sgt anak kembar pastu
dh jumpe ayatnyer, dia masuk
baca kt bilik aku sambil ngadap
kt aku!!!!! Sabau je la. Udahnye
dia x ngandung, aku lak yg
ngandungnye!!!!! 

Mase g spital ar-ridzuan lepas
scan doktor tu punyer la excited
bgtau kt aku. Yg aku lak dgn
mulut trlopong x trkata ape.
Yg lg bt aku trlopong bile
doktor ckp "pasni kita buat
buku dan sy bg ubat asid folic
ye....."Aku lak tgk je muke
doktor tu dgn mate trkebil2.
Kene mkn lg ubat nie....
Adoiiiiii.....x trtolan mak!!!!

Moga sumernye brjalan
dgn lancar dan diprmudahkan
segala urusan serta aku
dapat tempuhi dgn gumbiranye.
Maklum le somi jauh,
familipun jauh, jadi aku
harap pd sahabat2 je la.
Aku mmg x ramai kwn
tp aku brsyukur sebab
aku dikelilingi oleh sahabat2
yg sentiasa brsama2 aku
di kala susah dan senang.
Itu adalah nilai prsahabatan
yg sebenar dan aku tak
perlukan ramai kawan yg
akan angkat kaki bile aku susah.
Doakn sy ye sahabat2ku...

0 comments: