CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 5, 2012

mY pRinCeSS beZdAy ParTiE


Hallluuuuuuuuuuuu........
tumpang lalu.......
Sambil tangan menepis2 segala sawang2 dan
menebas2 rumput yg panjang di blog aku nie.
Sejak masuk keje x sempat langsung nk update blog.
Bkn blog jek, fb pun same. Hope lepas nie aku
diberi semangat dan masa untuk update crite2 trbaru kami.
Ramai kengkawan tanya bile nk update, bile nk stori mori
lg dlm blog. Soriii le bebanyak yang ye, akakkk sibuk
lohhh...di ofis byk keje yg menungguku stat keje, di rumah 
pulak sedia mklum la kan.....Ya ampunnnnnnn!!!!!!
Apa2pun utk tatapan kwn2 yg nk tgk prkembangan
terbaru yaya ku redah jugak laluan yg penuh dgn
semak samun nie.hehehe.... Moga trubat rindu
kalian pd akakkk n ank akakkk okeyyyy.

Kali nie nk story psl bezday miz yaya yg ke 3 thn.
Aku smbut awal 27 april sebab aku nk amik berkat
ari jumaat. Walaupun mama trsgt2 sibuk tp mama akn
pastikan anak mama tak terabai. Aku amik cuti utk pastikn
sumernya sempurna. Alhamdulillah sumer brjln lancar 
walaupun aku prepare last minit. Mcm thn2 yg sblm nie, aku
akan smbut besday yaya kt taska jek, Naperr???
Ayat power aku n hubby "ni besday yaya, biar la
dia sambut dgn kengkwn dia.Kalau buat kt umah,
kengkwn mama n papa yg ramainyer".hehe....

 majlis stat kul 12.30 t.hari jd bile aku smpai kul 12
sumer dh ready.huhu...Bagus btl pengasuh2 kt taska nie.

 besday girlpun dh ready...trsipu2 dia tgk mama dia
sampai. X sabar nk potong kek dpn kwn2 le tu. 
 Asyik minta aku kek princess jek.

 nie Qistina, kwn baik yaya kt taska. dia
la yg byk jaga yaya.muke pun lebih kurang jek.
Baju yaya nie mak aku blikn mase yaya 2 thn dl
tp muat bile yaya dh 3 thn. Okeyy la tu kan.

Kwn2 kt dlm dh ready dgn topeng2. Sumer
sgt2 teruja.

 Sempat lg brgambar. Tema yg aku pilih warna peach
tp balun je la dikkkk ye kalau x de kaler tu nk bt camner.

 Sedia mengambil tempat masing2...

 Ntah apa la agaknye bdk2 ni borak dgn yaya.
Muke yaya serius semacam jek. Pengerusi mesyuarat
la katakan.hehe...

Kek princess yg aku tempah khas utk yaya.
2kg...licin bebudak ni kejekan.

 "epi besday yaya!!!!"
Mama nk ptg kek ngan yaya tp camera x de org nk
snapkan pulok.... 

Sesi mencucuk tepung dlm belon.

 Makan-makan...slmt menjamu selera wahai anak2
sekalian. Menu yg aku pilih kali ni nasi ayam.

 Mkn kek...mulut yaya yg penuh dgn kek, Muke mama
yg brkilat2 sebab brkejar2 dr awal pg bt prsiapan
utk majlis ni. Mama bt sumer ni sorang2 nakkk 
sebab mama kamu ni SUPERMAKKKKK!!!!!
Encek fayad dgn muke yg trkejut sb br bgn tido.

LICIN pinggan diorg mkn kek.....
Siap ckp kt aku "aunty kek ni sedap la!"hehe...
hilang penat aunty tgk muke anak2 ni mkn dgn puas.

 Sesi mkn eskrem sebagai dessert....
sbnrnya aku nk bg bdk2 ni mkn buah epal tp disebabkn
aku kesuntukkan mase nk membelah2 buah epal tu
sensorang, inilah penyelesaianya.hehe....
sudahnya buah epal aku masukkan dlm goodies bag.
Bijak mak yaya nikan...nt demam jgn carik aunty yek!

 Makan x hengat duniaaaa!!!!!
Mase aku bg mkn nasi ayam td x dihabiskn sebab
diorg sumer tunggu nk mkn eskrem.
"aunty nakkkk????"

 Sblm tamat macam bese aku minta yaya agihkn
goodies bag utk kwn2 dia. Sumer kwn2 yaya
enjoy dgn small parti nie.

Inilah event manager....
inilah runner.....
inilah banker....
inilah ketua segala jawatankuasa
dan inilah juga ahli pelaksana stiap jawatakuasa.
Mama x kesah kalau mama penat,
sebab mama dh brjanji dlm diri mama
untuk buat yaya sentiasa gembira dan
tersenyum pada harijadi yaya.
Mama nk yaya tahu yg mama sgt
menghargai yaya!
Kerana mama adalah
SUPERMAKKK.

0 comments: