CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 24, 2012

Alhamdulillah....


Alhamdulillah.....
Misi aku untuk mengumpul 100 botol stok ebm telah tercapai.
Botol yg ke 100 aku perolehi hasil perahan kul 7pg td.
Berkat pagi jumaat sampai menitis air mata aku.
Ntah la terharu sangat. Ye la dlm aku tgh
sibuk2 kumpul stok breastpum lak problem.
Kene antar g servis coz suction dh x kuat.
Mase tu stok br 93 botol. Mmg dugaan
betul. Tapi dengan prtolongan dr suamiku
 Alhamdulillah sumenye brjalan  lancar.
Nk servis kene anta kt kl kt ipoh mmg
 x de. Isnin ni yaya n fayyadh dh ke taska.
Aku lak stat keje 5 Mac. Saje dok umah
coz nk monitor bdk brdua tu dulu sblm msk
keje. Maklum le dh 3 bln cuti.hehehe.....
Jln ke ofis pun aku dh lupa so kene guna
gps 5 hb tu agar aku tak sesat.hahaha...

Prjalanan aku utk bf masih jauh lagi dan
masih byk ujian yg prlu aku harungi.
Kawan2 doakan saya ye!

0 comments: