CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 14, 2012

1st time fayad mamam...


Encek Fayad dh mamamm!!!!!
Aku lak yg excited.hehe.......
Memandangkan boiboy aku dh masuk 5 bln
 lebih dan mulutpun dh trkumat kamit jadik
aku amik keputusan nk bg dia mamam la.

Puncanye bile ptg2 blk keje aku tgk kak yaya
main masak2 pastu suap kt adik dia, ermmm
apa lg laju je si boiboy aku ni menngapppp
sudu kak yaya dia. Pastu kt nurseripun
teacher dia bgtau bile bg nestum kt baby lain
Fayad mcm tunggu turn je nk ngaapppp
makanan tu.huhuhu....sian lak aku dgr.
Skrg sampai turn Fayad lak mamam ye.
 
pakai bib betul-betul....
duduk betul-betul....
amik gambar dulu betul-betul......
hehehe...sabau ye fayad mama set
kamera nset dulu. Sabau tu separuh
dari iman....

inilah makanan permulaan Fayad.
biskut rusk brand farley yg ku cairkan dgn susu
segar milikku terbaekkk dari ladang!

Epppppp...baru 1st time mamam dh
nk pegang sudu sendiri. ayoyoyo......
apa2 pun seminggu nie fayad mkn biskut
dulu okeyyy. minggu depan mama try
bg bubur nasi pulak.

Aku cairkn sekeping tp fayad mamam
tak habis jd kakak yaya yg tlg
abiskan. Lepas tu dia tambah lg 5
keping biskut cairkn dgn freshmilk
dutch lady untuk santapan seterusnya.
Makan la nak......

Bile anak dh mule
mkn ni aku pun dh start kene bgn awal
nk masak bubur. Skrg aku bgn kul 5.30pg
sebab mengepam dulu, pasni kene bgn kul
5 pg la pulak sebab nk masak bubur fayad.
Boleh ke ni mama???????
Insyaallah mama boleh nak.... 
Hanya yg terbaik mama hidangkan untuk
anak-anak mama tersayang.
 
 

0 comments: