CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 23, 2011

gEmbIraLaH wAhaI hAti....


Aku tak gembira.....
kenapa???? aku pun x de jwpn utk soalan tu.
Setelah 28 tahun aku hidup di muka bumi Allah
dan melalui pelbagai pengalaman hidup yg sangat
mencabar tetapi aku masih mencari erti kegembiraan
dan kebahagiaan yg sebenar. 

Aku adalah aku!
Aku tidak rela untuk dibandingkan dengan
sesiapapun. Aku tidak rela untuk meniru cara
berpakaian, cara hidup sesiapapun. Aku tidak 
rela menjadi mangsa keadaan kisah silam 
orang lain. Aku berusaha untuk melakukan
yang terbaik sehingga membelakangkan
keinginan diri sendiri. 

Ya Allah bantulah aku.
Berilah aku kekuatan untuk meneruskan hidup ini.
Gembirakanlah hati hambamu Ya Allah
walaupun sekejap agar dapat aku merasai
kenikmatan hidup di dunia ini.

"AKU ADALAH AKU DAN TIDAK 
MUNGKIN AKU AKAN MENJADI
INSAN LAIN"

0 comments: