CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 3, 2011

O.station @t kelate...

Haiiiiiiii.........
Lamer giler x update blog. Sori la ye coz aku
bz bangat last week smpi x sempat nk update.
Ari isnin smpi rabu aritu lak aku ke kelate
sb bt p.tauan tuk projek2 bwh AET.
Okayyy lah tak payah crite psl keje korg bkn tau
pun kan. mehhh tgk apa yg brlaku spjg prjlnn aku g kelate.
Aku pegi ngan kwn pjbt aku namenye k izan selama 3hari 2mlm.
Ktorg gerak kul 7.30pg dr pjbt coz flight kul 10pg.

 sesampai je ktorg kt klia dgn penuh perasaan kelaparan.....
ape lg bedal je la n.lemak nie w.pun hrganye rm8.90.
K izan lak mkn sandwich dgn hrga rm7.90.

 nie lak boarding pas, apa lg pas mkn ktorg pun
brtrbangan la di angkasa.hehe.....opppsss lupe lak......
tiket ini ditaja sepenuhnye oleh majikanku. 
Yg best tu ktorg naikflight yg same dgn
 pasukan bola n.9.Nmpk la si kembar yg ensem tu.

 nie la hotel yg telah di tempah utk kami.
ridel hotel name di beri....

 welcome drink juge di beri.....beshhhhhh
br ku perasan wane bgnn hotel same2 la ng wane air nie.
wane tema kot...

nie lak view kt dpn hotel....cantekkk rase mcm
berada di sg golok.hehe.....

 jln2 di wakaf che yeh...

 cantekkkkan??????
wane bj n tudung tu adalah favorite aku.
tp mahal sgt hrganye jd aku hanya dpt set dlm mimpi 
je tuk pakai bj tu.hehe....

 nie lak di psr ct khadijah....
juling mate aku tgk bj cantek2 nie.

 wahhhhhhh byknyer.......aku smpi x tau nk mkn ape.
Aku bungkuskn yaya kuih akok kegemaran dia.

 gulai kawahpun ade.....

 ayam percik n daging bakar yg sedap telah ku bungkus
utk di hidangkn kpd suami n anak trsayang.

nie la kedainyer....aku kalau g kelate x pernah miss
pegi kedai nie.mmg besshh.....hrga pun murah.
dia ada branch kt kajang tp rasenye 
tak same la pulak.

 dh brsiap nk blk...aku sempat rembat toto.

 mule2 tiket kul 4.30ptg pastu bile cek in di tunda
ke 5.30ptg.Last skali aku trbg kul 7 mlm. Delay
2 jam coz diorg ckp klia tutup ada bom.

org2 yg dikurantin brsame2 aku n k izan.
tp sumer nie utk keselamatan ktorg gak.
Begitu la cerite prjlnan aku ke kelate.

0 comments: