CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2011

@t Max Value...


Mr B job kt Sabah selama 10 hari.
Tinggal la aku ngan yaya.
Kalau dh dok umah 2 beranak ktorg asyik nk makan je.
X tau ar knape. Perut tu asyik lapau je.
Yaya pun same. Kejap2 dia pegi dapur selongkar kabinet kt dapur cari mknn.
Takpun dia suh buka peti ais suh amik air kotak.
Nk jadikkan crite ari ahad aritu stok mknn ktorg abis.
Jd aku ngan yaya pegi la bli mknn kt Max Valu ampang.

 Mule2 dia ok je dok dlm tu.
Aku pegi ar pilih ikan, ayam n sayur.
Aku letak dia kt tepi freezer sb situ sejuk.hehe...

 Masih leka lagi, jadik dpt la aku menunggu ayam n ikan di bersihkan.

 Lepas tu g carik susu dia lak. Yaya masih mengawal
diri dia dari godaan pelbagai jenis mknn.
Tu yg dia tgk jek.

 Dia dh stat tunjuk2 lak....
"ma...nk pok ma" Yaya nk kopok milo tu.
ok la aku amik.

Last skali dh tak blh nk kawal diri, dia pulak bgn
nk amik sndiri. Aku tau dia mmg x blh tgk ribena. 
Duduk la dia kt dlm kete tu brsama botol ribena.

0 comments: