CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2011

pegi keje....

Stiap isnin sampai jumaat aku akan pegi keje.
Jarak dr umah aku ke tempt keje aku 3 km je.
Tp nk smpinyer mcm jauh bebenau jek.
Besenyer aku akan brtolak dr rumah kul 7.15 pg.
Hantar yaya kt nurseri dulu br aku gerak terus ke ofis.
Ari2 aku akan tempuh jln yg penuh dgn kete.
Orang panggil itu jem.
Jd aku pun ikut la apa yg org lain panggil.
Inilah JEM......
 
Ditambah dengan angin yg kuat sampai sume daun brterbangan.
Siap ada kertas terbang lg seh!!!!
 
 Aku pun menyelit2 utk mendapatkan tempat
di antara kete2 yg ada. Kalau aku x menyelit mmg
lewat ar sampai.

korg tgk ar sbnrnye jln nie 2 lane je tp di sebabkan ramai org
yg tak mempunyai kesabaran yg tinggi mcm aku
jadiknyer dr 2 lane dipinda ke 4 lane.
Arinie nasib baik 4 lane, kalau ari isnin blh jadik 5 lane tu.
 
Yg tadi tu br jln nk kuar ke jln besar.
Dh sampai jln besar camgini pulak.....
Sabau je la....
Padahal ofis aku dh dekat je tu.
Kdg2 aku trfikir gak nk tglkn kete kt tepi jln tu, 
pastu aku g keje jln kaki jek.hehe....


0 comments: