CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2011

Masak Lemak Cili Padi....


Nie lak mskn kegemaran en.suamiku.
Dia suka sgt mkn msk lemak cili padi nie.
Aku lak malas je nk bt msk lemak ni.
Nk tau naper????
Sebabnyer aku kene tumbuk cili padi itu!!!!!!
Kalau aku yg tumbuk pastinyer dapurku 
di penuhi biji cili padi itu.
Aku dh ckp mesin ngan tumbuk same jek tp
en. suami ckp rase dia brbeza.......
Fuhhhhhh....buek jo la.
Nasib ar dh sign aggrement aku yg 
menurut perintah!
 nampak sedap je kan bile dh mendidih mcm 
samer je kt dlm atiku ini.hehehe......
Aku ckp je tp dlm ati tu ikhlas.

 dh siap....

nie lak udang2an.....
yg besau tu mak dia, yg kecik tu anak dia.hehe....
tp kalau mkn, aku slalu dpt yg kecik sb en suami 
ckp aku alergi tokleh mkn byk2. 
Udang tu pulak kene kopek kulit dia coz en suamiku
x mkn udang yg tak kopek kulit!!!!!!!!
phm2 je la tande seru kt blkg ayat tu.

Lauk Mr B dh siap jadik utk aku lak, aku bt sambal daging.
Aku kureng sikit mkn yg lomak2 nie.

 sedapkan??????
Mcm lg sedap dr yg kt atas tu.

kita zoom lg dekat.
Ya itu dia dagingnyer!!!!!

0 comments: