CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 14, 2012

pErAbOt BaRu...



Disebabkan kegigihan aku berblanja 
dgn cermat dan demi memenuhi
impian aku nk tambah perabot
kt umah jadik dgn rase bangga
nye ingin aku memaparkan kpd
umum perabot yg tlh menjadik
milik aku ini.hehehe....duit bonus
raye ritu mmg khas utk diblanjakn
kpd 2 barang ini saja.Aku mmg
jenis tak suke brhutang stakat nk
bli brg2 dlm umah camnie mmg
aku akan guna duit bonus.
Dari bujang dulu mmg aku dh 
latih diri aku bonus utk lekatkn 
brg.Stakat nie mmg sumer brg
dlm umah nie majoriti duit bonus.

 inilah meja makan yg telah kubeli
dengan harga RM850 brsiap sedia
utk menerima kunjungan tetamu.

ini lak chest drawer yg sgt2
ku impikan utk simpan baju 
anak2. Sblm nie aku guna 
drawer yg plastik tu jek tp 
ruangnye tak luas. Mcm nie
drawer kecik atas tu aku ltk
bedak, lotion, minyak ank2.
sbelahnyer lak aku simpan
breastpump aku.Pastu drawer
yg 3 tgkt tu stiap satu utk sorg
anak.hehe...jadik drawer bj
tuk baby pun dh ado!!!
Regenyer lak RM350 stelah
ditawau-menawau.
Kesimpulannye duit bonus
raye thn ni hanye utk perabot.

0 comments: