CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 25, 2012

aRiNi BrbUkE kUL 11 pG...


Haaaa....kan.....dh kantoi 1 ari.
Dr pg td angin menguasai aku
jd camner nk aku teruskn pose.
Muntah angin dh brape kali buat
penat je brlari2 g toilet tp muntah
kuar angin. Puncenye pg td aku 
trlmbat bgn sahur. Kul 5 pg br nk bgn.
Alarm bunyi brdering2 kul 4.30
pastu tangan aku gatal g matikan.
Haaaa...skali kul 5 br trjaga.
Nasib baik tak trlepas waktu lg.
Apa lg aku panaskn nasi, msk air,
lauk tp nama sebenar rendang daging.
Pandainyeeerrr aku buat rendang.
Kui...kui...kui...sbnrnye mkcik somi
aku yg buat rendang tu bekalkn kt aku
utk simpan sahur. Jadik sahur mmg
aku mkn rendang n sambal bilis
hangus je la.

Disebabkan aku
bgn lambat jadik aku amik kptsn
mkn jambu batu smentara tunggu
nasi n lauk panas. Itulah punce
kejadiannyer. Maner aku tau jambu 
batu tu angin. Biler sumer dh siap
letak dlm pinggan, air radixpun dh
trsedia...br nk nganga mulut encek
payad lak melalak kt bilik!!!!!!

Adoiiiii......tutup makanan, cuci
tgn n brlari naik atas bg fayad susu.
Igtkan dh minum susu dia tido....
x tido-tido pulakkk.....sudahnyer
aku bawa dia turun temankan aku 
mkn skali. Tgh sedap2 menikmati 
juadah 5 star, azan la pulakkkkkk.
Trbrenti terus dgn mate trkebil2
tgk je air yg x sempat minum....
 X de rezeki la nk minum air radix
panas.

Dgn muke hampe aku cuci
le pepinggan n bawa fayad tido
balik...dia tido jek trus aku
brsiap utk g tmpt keje. Sampai
tmpt keje angin keluar non stop.
Ooook....ErrKKKK...oKKK..ERkkk
Emmmm.....sekian crite
pasal aku brbuke kul 11 pg. Menu
brbuke air milo cicah biskut yg
x brape nk kering.......
Kesimpulannye....
Jgn tiru aksi seperti saye!!!
 

0 comments: