CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 27, 2012

sUsuN sUsU...


Didebabkan kedudukan susu kt dlm deep freezer
telah tonggang langgang jadik cuti ari sabtu
aritu aku amik keputusan menyusun semula
mengikut bulan bg memudahkan kerja2
aku utk kuarkn susu nt. Mmg sakit
pinggang le bile trbongkok2 kuarkn
susu n kumpulkn ikut bulan. Pastu 
masukkn blk kt dlm df.Adoiiiii.....
Allah je tau betapa sakitnye
pinggang aku nie. Tapi x pe
sumer ni aku lakukan utk ank
trsayang.....bile dh punggah
memunggah nie rupenye naik 
gak bil letrik aku bln ni bese
rm30++ tp bile bln ni jd
rm60+. Ape2pun bayau je le.
Sori yek sy ni mmg sgt kedekut
bile nk kuarkn duit dan sy akan
kire betul2 kprluannya.

 nielah susu yg telah aku kuarkan
dr df dan susun ikut tarikh dan bln.

 df yg telah dikosongkan

 stok susu bln 2 yg masih berbaki
dan akan di gunakan dahulu.

salah satu btl pd bln 2. tutup tu 
berpeluh sebab dl lps pam trus
msk kt dlm pt ais. Cara yg btl
lps pam biarkan 15 min pd suhu
bilik pastu br msk pt ais.

0 comments: