CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 22, 2012

Salam jumaat...


Hari yg indah dan penuh berkat..
Lame x update sb keje dtg tetibe jer.
Meting pun sume tetibe jer.HUH!!!!
Bkn aku x atur keje tp menyelesaikan 
keje pegawai yg brkorsusss.

Pepagi jumaat td mcm bese ar ada ceramah
agama kt opis tp yg bt aku gmbira 
trlebih coz penceramahnya ialah 
USTAZ KAZIM.

Aku mmg dh lame tunggu saat ni
sebab ceramah dia yg 1st aritu aku trlepas.
Mmg terbaeek la ustaz nie. Ustaz
nie bt aku sedih, brsyukur dgn nikmat
yg kita ada dan yg plg best bt aku
trgelak besar sepanjang ceramahnya.
Penyampaian yg sgt brsahaja...
Penuh dgn humor....
Perkataan & penyampaian yg sgt brhemah...
LIKE BANYAK!!!!!
Tajuknye Amalan Yg Tidak Diterima Allah.
Ermmm....bos nanti blh kita panggil
ustaz ni lg bt ceramah ye.Td pun penuh
kt dewan smpi brdiri2 staf kt blkg.
Abis je ceramah, bos minta paperwork
 coz nk bawa ke kl. Ermmm....
trkejar2 le aku naik n turun tangga opis.
Sudahnya bos dh smpi kt simpang pulai mase 
aku nk serah paper tu.hehe...sori bos!
Dia pun trlupa minta sb nk kejar meting
kt kl. Nasib ada driver yg mmg kaki speed
kalau tak mati aku kene g kl semata2 
nk anta paper tu.huhu....
Allah selamatkn aku pd ari jumaat
yg mulia nie. Alhamdulillah.
Mood gembira nie aku trbawa smpi ke
 petang.hehe.....
Salam petang jumaat dari aku
utk sumer kengkwn. Bye2222...

0 comments: