CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 2, 2011

nK mKn KetUpAt!!!!!!!!!


Adoi.....bile aku dpt mkn ketupat nasi nie.
Dh 2 minggu aku ng kwn aku fiza mencarik
tak jumpa2.Takkan nk tunggu raya br dpt mkn.
Lamenyer lagik!!!!!!!!!!
Mak n k long aku dh carik daun ketupat nk
buatkn tp daun pun x de jual. Adoi!!!!!!!!!!!
Biler dpt makan nie!!!!!
Tolong kami, bantu kami! 
 bukan salah kami nk mkn ketupat.....
Sumer tempat ktorg dh pegi carik tp sumer
ckp takde jual. Yg lg best jiran sbelah tmpt
duduk aku,cik yanti siap mintak tlg mak dia
yg dok kt ipoh btkan ktorg ketupat. Tapi
mak dia tak dapat carik daun. Apa2 pun time
kasih byk2 bt cik yanti n maknyer yg sanggup
brsusah payah utk kami.
Ada sorg kakak kt ofis aku ni nk btkan ketupat
guna daun pandan lak.Ye la dh daun ketupat susah
sgt nk dpt. Aku tolak dgn cara baik.
Maner aku makan ketuat daun pandan.
Tgk aku eja ketupat pun dh jadik ketuat!
hehehe....smpi trsasul2 nk sebut.
Wei tolong le wei carikan ketupat......
lunch time ni fiza ajak aku g carik kt The Mall yg
dpn PWTC tu, hrp2 ada le.

0 comments: