CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 20, 2011

sOgO & sAlE...


Sori la ye coz lmbt update berita
ktorg jln2 kt sogo.
Sumer org suker kan g Sogo.
Ktorg pun suka gak. Ms ari jumaat
tu ktorg sbnrnya sumer tgh lapau
tp bile smpi kt sogo sorg pun x nk 
g bli mkn dl.sumer sibuk nk carik brg.
Lapau pun dh jadik kenyang bile
mata trbeliak melihat keadaan
di sekeliling yg tulis sale...sale....
Tgk ar gelagat kwn aku ni.

 "eh, fiza bkn td ckp lapau ke?" soklan aku
"dh kenyang tgk brg2 nie"jwb pn fiza yg brbaju biru itu.

 sumer umat Nabi Muhammad yg brgelar hawa saja
memenuhi setiap pelosok di dlm Sogo ini.

 bj mengandung yg aku minati.
biler la dpt ku pakai bj ini.......

 kaum adam sumer brlumba2 nk g masjid sambil bw sejadah,
kaum hawa pula brpusu2 di Sogo utk memilih brg yg brkenan.
huhuhu......trmasuklah tuan yg punyer blog ni.

 dh penat brshopping br terasa yg en lapau dtg semula
ke dlm perut. mkn je la apa yg ada di dpn mate.

kesian fiza kene blikn mee rebus tuk aku skali coz aku
dh trduduk kepenatan.Punyer la lame wktu rehat
tp ktorg tak sempat mkn. jd bungkus mkn kt pantry
pejabat la. Oh ye kt sogo aku cuma bli sandal je
brharga rm59,cuci mata je lebih.



0 comments: