CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 29, 2011

jIwAKu yG tEruSik...


Sumer org skrg brgembira dgn keluarga trsayang.
Tapi hati aku sangat2 tersentuh.
Aku pun x tau naper aku sentimental sgt skrg ni.
Kalau ari jumaat mcm ni, aku cume mendengar
aktiviti2 kwn2ku. Yg fly ke sibu jumpa suami,
blk ke kluang jumpa anak n suami n yg x
sabar2 nk blk ke kg brjumpa keluarga.
Tapi aku....hanya trsenyum tawar. 
Sedih rasenye mase nk blk umah td
sb aku x tau nk bt apa bile blk nt.
Trmenung aku kt pjbt td sambil membilang
hari untuk menunggu kepulangan suami.
Kadang2 trfikir jugak naper hidup aku
tak macam org lain yg pagi kuar g keje
sama2, pastu ptg blk sama sambil
pimpin tangan anak2.Setiap malam
dimanfaatkan sepenuhnya brsama keluarga.
Mimpi je la untuk aku dapat kehidupan
macam tu. Sebab mustahil untuk suamiku
dapat keje waktu ofis hour mcm tu.
O.station satu hal, sabtu ahad n p.holiday keje,
pastu kene tinggal smpai 2-3 bulan.
Tak pernah trlintas yg aku akan
hadapi sumer ni.Sumer aku lalui sendiri.
Mase mule2 aku kenal suami rutin keje
dia x mcm ni jd aku yakin yg aku blh
memahami keje dia tapi sekarang sumer
dh jauh berubah.hai......sabar je la.
Kalau korang la berada kt tempat aku
agak-agaknye apa korg buat ek??????



0 comments: