CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 6, 2011

bEli & bLaH....


Dpt je gaji prkara prtama yg aku bt ialah membeli brg dapur.
Stiap bln itu lah aktiviti aku.
Besenyer aku bli brg kt Tesco je sb brg2 nye byk pilihan n harga
pun brpatutan. Lg pun jimat masa coz pegi 1 tmpt sumer
brg blh dpt.Ye la aku kene ikut mase Mr B sb dia yg agkt brg2 tu nt.
Dr brg kering, basah, susu yaya dan sumer2nye la.
Skrg aku dh tambah sorg lg assist iaitu Mis yaya.
Miss Yaya nie kalu dh tlg nk upah lak.
Tak pe la bkn mahal pun stakat yogurt n vitagen je.

Sblm bt keje, upah kene bg dulu.
Jd kene ikut prosedur ar coz ketua dia ada kt situ.

Bkn stakat bg upah je, pakej lgkap dgn suap skali.
Manyak susah ini asistant woooooo....

Dh stat bt keje...tolak bkn main lajuk lg nasib
ada handbrek kt sbelah tu.hehe....

Miz Yaya brgotong royong dgn bosnyer menjalankan tugas.
Keje aku??????
Cuma memasukkan brg yg di beli di dlm troli.huhu....



 

0 comments: