CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 28, 2011

bAliK kG mElaKa!!!!


WOOWO......BALIK KG...WOOWOO.....BALIK KG
ahaks.....ahaks....
Seronok sgt aku dpt blk kg.
Kg yg telah lama kutinggalkan.
Last aku ada kt kg mase raye ketiga a.fitri 2010.
Lamer giler x balik. Oh kg ku, tmpt tumah darahku!!!!
Kali nie blk coz ada majlis kawin sepupu aku.
Kalau dia x kawin mesti raya thn ni br aku dpt blk kg.
Kt kg dh x de sape pun. Mak aku dok umah adik kt Jhr.
Meh2 tgk gambar...

anak & bapak

yaya & adam brjalan g umah kenduri

lepak2...sumer pakai bj merah. Nie namenyer prsatuan bj 
merah mcm kt Thai tu.hehe...aku skluarga je
lari dr tema pakai bj biru.sbnrnya aku kelam kabut nk blk
sapu je apa yg ada.

bapak2 & anak2 (t-shirt di sponsor pegantin)

aiskrim yg disediakan utk kanak2 tp yg byk amiknye
org2 tue seperti aku.huhu....

Kalau majlis kahwin keluarga2 ktorg msti akan bt cabutan brtuah.
Hamper nie dimenangi oleh aku & Mr B
Brtuahnyer!!!!. Tp sygnya yaya je x dpt.

K long aku menggondol hamper yg plg besar.
Tgk ar muka riak dia. Yg kelakarnya lps je dpt
hamper dia blh trus blk Kajang.

Adik aku yg tak brtuah, tetapi mndpt isteri yg brtuah.
suke ye dpt hamper!

Makcik2 aku brlari2 bile nombor diorg di sebut.
Lupa sakit lutut, lupa sakit kaki.

Nie la mak pegantin.Biler nombor dia kene panggil,
sumer org tak puas ati.hahaha....pakcik aku jerit
tuan umah buruk siku.hehe....

Korg tgk ar pak busu aku dgn aiskrim.Cute kan...

Sepupu2 aku yg rajin.kui...kui....
Mase aku snap pic, diorg siap nk simbah aku dgn air.
Lari.....selamatkn diri dari kene bt keje!


0 comments: