CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 11, 2011

i'M tIrEd..............


Aku penat dgn sumer nie.
Minggu lepas btul2 menguji kesabaran aku.
Apa lagi kalu bkn psl keje.
METING....BAJET.....SABOTAJ....

Keje adalah t.jawab.
kite kene pikul selg kite brgelar seorg pekerja. 
Biler kite x tau t.jawab kite atau kite seorg pekerja
yang tak brtanggungjawab, sgt2 menyusahkn org lain.
Org yg d susahkn pulak tu adalah AKU.
Kalu nk lepaskn diri sndiri pun jgn sampi
menyusahkn org lain.nie tak psl2
aku lak yg kene present pd TKP.
Dh present 1 hal, pastu aku yg x tau ape2
 nie kene bt bajet 2011.
Takkan AKU yg level kump B nie nk kene
bg nasihat pd kump A yg brpgkat kanan 
 dan dh nk pencen tu!!!!!!!
Aku tau aku pun bukan seorg yg perfect tp
stakat nie aku masih tau apa t.jawab aku
dan aku brusaha utk tak menyusahkn org lain.

Takde prkataan utk aku gmbrkn perasaan
aku pd org brkenaan.
Aku keje dgn jujur dan selagi aku mampu,
aku akan bantu apa yg blh tp niat aku
disalah anggap.Tlg la....aku keje
bkn nk carik glamor,pgkat ataupun apa2
yg seangkatn dgn nyer.
Aku keje membantu suami meringankn
beban utk hidup yg lebih selesa.
Kalu kau tak tau nk ucap terime kasih
kt aku pun aku tak kesah, 
tp tlg jgn burukkn nama aku.
Aku pun ada MARUAH DIRI.

Lepas satu masalah ke satu masalah aku kene
hadapi. Blk keje ari jumaat lak, aku dpt tau
ada org nk sabotaj aku kt tmpt keje lame.
Ada brg hilang, pastu biler nk rujuk surat2
yg pernah aku buat utk minta ganti rugi pulak takde.
Rupenye bos lamer aku ckp bkn surat je hilang,
fail yg simpan surat2 tu pun hilang!!!!!!!!
KEJE GILE!!!!!!
Aku tak tau apa salah aku kt dia sampai org tu
bt aku mcm nie.Sdgkan aku tak pernah kacau
periuk nasi dia.Entah la..............

Biler jd sumer ni aku prlukn seseorg utk aku sandarkn
sumer penat lelah aku nie. Sudah pastinyer en suamiku.
Tp sygnyer dia pun x de kt rumah. Pegi o.station dr
isnin smpi ahad. Pada saper aku nk luahkn?????
Saper yg nk kesatkn air mata yg mengalir di pipiku, 
dan saper yg blh tenangkan aku supaya
 aku blh sandarkn kepalaku pd bahunyer..........
Aku tak mampu nk hadapi sumer mslh nie sorg2..........


0 comments: