CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 10, 2011

en suamiku....

Entri kali nie aku nk crite psl perasaan aku sejak 
melangkah masuk tahun baru  nie.
entah naper sejak 2 menjak nie bile tgk muka 
yaya je, aku jd sayu.
Mane taknye tinggal  2 bulan je suami aku dh nk pegi 
ke gunung everest.
aku lak mcm x sanggup je nk lepaskn dia pegi. 
Kalu stakat dia nk g gunug ledang ke. gunug
kinabalu ke aku x kesah ar. 
 
Tapi aku tau, aku kene redha jugak supaya dia 
x susah ati untuk tinggalkn aku dengan yaya. 
Stiap kali bile ckp psl nie aku slalu tunjukkan
muka tenang aku n bg sokongan kt dia 
tp dia x prnah tau yg stiap kali aku brpaling muka
dr dia air mata aku akan mengalir.
cuma Allah je tau perasaan aku. 
 
Bayangkn la 3 bulan aku akan di 
tinggalkan dengan yaya. 
Aku bukannye ada sesaper kt sini.
Nk hrpkan pd k long aku pun dia 
brkerja n ada famili nk d uruskan.
Redah je la...nk bt mcm maner dh 
nie periuk nasi kami. 
Suami aku pegi pun atas tugas rasmi 
bukan suke2 nk pegi. 
Nie la pengorbanan dia sebagai seorg
suami untuk memberi sesuap nasi 
kepada aku dan anak aku. 
Aku sangat2 menghargainya. 
 
Pengorbanan aku???? 
x kesah la dia tau ke tak betapa 
besarnya pengorbanan aku 
yg penting cukup la dia meletakkan 
aku yg pertama di hati dia. 
Itu je yg aku mahu sebagai seorg isteri.

0 comments: