CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 13, 2010

@t PeNanG


Penang????
tmpt nie la yg aku nk sgt pegi, byk kali dh tya Mr B tp jwpn yg aku terima selalu mghampakan. Tp hujung bln 11 aritu B ckp ada job kt Penang bln 12 nt. Wahhh...syok ni. tp mslhnye tarikh yg dia kene pegi brtindih ng meting aku. Alamak!!! mmg aku x dpt pegi la jwbnyer....frust giler.
Nk sedapkn ati aku ckp x pe la lain kali ada rezeki dpt la aku pegi saner.

lastly dpt gak aku ngan yaya pegi setelah meting di batalkan.
 Jd mase papa keje aku bw la yaya g brshopping.
Ktorg pegi 2 beranak je coz dh boring dok kt hotel.
Nk tunggu papa mlm la br dpt jln.


 yaya baru start jln dr hotel ke pasar chowrosta
menemani mama membeli jeruk dan plbagai jenis baju

smpi jek yaya trus merasa jeruk...haha
yaya lapar coz aku lupa bg yaya mkn

"jalan2 sambil makan"

memilih buah tangan utk bg pd cikgu & kwn kt nurseri

abis shopping, teman mama bli mknn kt line clear

"aduhai....pjgnyer turn kita ma, mama dukung yaya ye.
yaya dh x de tenaga nie"

mama smbg shopping lg.....
"Ahhhhhhhh........bile duit mama nk abis nie!"

yaya dh capek, tp mama bt2 x fhm jek.

"ma...nk mamam ma!"

akhirnya...yaya cuma dpt ribena slpas teman mama brshopping.
ribena pun ribena la.......janji dpt jln2 kt Penang.

0 comments: