CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 18, 2010

Mr HuBBy jOb...


Suamiku selalu outstation, sabtu n ahad pun keje. 
kadang2 aku mkn hati brulam jantung gak coz byk aktiviti aku x dpt join. tp mr B ckp elok mkn hati n ulam nt jantung chat.
 ermmm.....yo la.

 aku tahu aku kene fhm keje die.
 tu je la pengorbanan yg mampu aku lakukan. aktiviti dia dr isnin smpi jumaat full dr pg keje smpi ke mlm br aku nmpk btg idung dia. tu pun nasib2 la kalu aku x trtido lg. 


skunk die tgh sibuk dgn program kelab kembara m'sia untuk ke everest 2011 nt, kalu ada peruntukan la. aritu dia g training kt kathmandhu, nepal dkt sebulan gak la aku tinggal 2 branak ng yaya.
alhamdulillah..... yaya x byk ragam cuma aku je la yg jatuh sakit rindu kt papa dia. hehe.....keselamatan???
 x payah ckp la mmg aku risau giler tp nk bt camner...trime je la.




nie la my hero.....ehemmm






ensemnyer.....








 takut kan tgk gmbr2 nie.........
apatah lg perasaan aku sebagai isteri....
aku cuma mampu brdoa agar suamiku selamat dalam setiap langkahnyer kerana aku amat perlukan dia....




alhamdulillah....selamat jugak diorg smpi ke puncak...




dlm byk2 pic nie gmbr yg plg aku suke.hehe...
cantik siap ada munge2 lg tu.


apa2 pun aku akan sentiasa berada di belakang dia sebagai penyokong terbaekkkk.....





0 comments: