CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 11, 2012

pErSaRaAn oTaI iPoH...

Macam2 majlis bile bulan raye nie.
Jemputan open houz, jemputan
kahwin n ada gak yg bersara
time raye2 nie. Ahkak yg baik
nie hanya memenuhi jemputan org.
Maklum le org ajak dtg makan,
ahkak bawa perut kosong je laaaa.
Kali nie raikan prsaraan En Ramli
selaku Pem. Pertanian Kanan G26
yg di buat di Seafood G.town.
Makan seafood...dapnyer!!!!


Aku brsama CC unit yg trsyg
Datin Hjh Nor Halida. Org
panggil datin aku panggil kak da
sebab hbgn kami trlalu rapat.
Dia la yg slalu membantu aku
dari pelbagai segi. Prnah skali
kete aku rosak, dia nk bg pinjam
kete dia lg.Baikkan ati dia.


sweet2 gitu....


Org yg diraikan dh mengambil
tempat(brbaju batik hijau)


Majlis pun brmula...


snap2 lagik...gambar makanan
x sempat snap coz tuan punyer 
blog dh kelaparan.huhuhu....


nie brgambar kt opis lak.

Fiza, ape yg kamu buat lg tu.
Fiza nie slalu bg pose manje2.
mukepun kiut2 jek.



bersembang kosong...


Punch kad trakhir setelah
30 tahun brkhidmat.Esoknye
En. Ramli trbang ke Korea
atas urusan bisnes....
Selamat Brsara En. Ramli.
Skrg dpt la en. ramli
tumpukan prhatian pd bisnes
dia sepenuh mase. Mcm2 bisnes
dia buat, agen pelancongan,
pembgnn ladang dan mcm2 lg.
Mcm maner la aku pencen nt ek.
Nk bt bisnes aper??????
Kene rancang dr skrg nie.huhu....

0 comments: